04 Şubat 2012

on 2 comments

pırasa nasıl saklanır


Kışlık sebzeleri bulunmadığı aylarda kullanmak için, derin dondurucuda saklamak en güzel yoldur. Ailenizin ihtiyacı ölçüsünde tedarik ettiğiniz pırasyı dondurucuda saklamak çok kolay. Yapmanız gereken, pırasayı bildiğiniz yöntemle temizledikten sonra doğrayın. Doğranmış pırasaları kaynayan su içerisine atın ve pırasanın kalınlık durumuna göre 2 ila 5 dakika süre ile su içerisinde tutun.
Ardından bir süzgeç içerisine alın ve musluk suyu altına tutun. Süzüp soğuttuğunuz pırasaları poşetleyip etiketledikten sonra dondurucuya kaldırın. Pırasa derin dondurucuda 8 ay süre ile saklanabilir.

2 yorum:

  1. 72.HAFTA. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM; http://www.porselendemlik.com/ tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati etkinliğini 02 Şubat 2012-2 Mart 2012 TARİHLERİ ARASINDA www.guloannemutfakta.blogspot.com YANİ BEN YAPACAĞIM. SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK. VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 71.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.SENİ VE BU YAZIYI OKUYAN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM ETKİNLİĞİMİZE İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. ETKİNLİĞİMİZE YEMEK TARİFİ GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM. LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM. SEVGİLER

    YanıtlaSil
  2. hımm bilmiyordum sayende öğrenmiş oldum:)
    teşekkürler
    sevgiler.

    YanıtlaSil