elektrikli bıçak çok mu gerekli



Elektrikli bıçak çok mu gerekli? Elektrikli bıçak ne işe yarar diye, aklınızdan bir soru geçiyor olabilir. Söyleyeyim, bu aleti bir yakınım bana hediye olarak getirdi. Uzunca bir süre kullanmadım. Zaten, kullanmak içinde bir sebebim yoktu. Meraktan olacak bu elektrikli bıçağı iki kez kullandım. Birinde ekmek dilimledim, ikinci kulanışımda ise; donmuş eti kesmeye çalıştım.

Ekmek dilimlemede başarılı oldum, donmuş eti kesmede maalesef başarılı olamadım. Bu hayal kırıklığı sonucunda, elektrikli bıçağı kutusuna koydum ve uygun bir yere kaldırdım. Bıçak, beklediği yerde beş yıl bekledi. Bir gün yine meraktan, şu bıçağa bir bakayım dedim. Kutusundan çıkardım elime aldım ve elimde kaldı.

Ne var ki, bıçak elime yapıştı. Bıçak ele nasıl yapışır diye belki inanmayabilirsiniz. Evet, bıçak gerçekten elime yapıştı ve elimden ayrılmak istemedi. Bıçağın gövdesindeki plastik havasızlıktan erimişti. Çünkü; bıçak üzerini saran plastik poşet içinde durmaktan (havasızlıktan) erimişti. Aklınızda bulunsun, sizde eşyanızı saklarken benim durumuma düşmeyin. 
serasera©

Bu blogdaki popüler yayınlar

ekşi yoğurt mayasından tatlı yoğurt

donmuş taze fasulye kokusu nasıl giderilir

pilava ne kadar yağ konur

Aşurelik buğday ve yarma 'dövme' nedir